Müşteri memnuniyeti, ERDE Kalite için öncelikli bir değerdir. Hizmetlerimizle ilgili her türlü şikayet ve itirazınızı ciddiyetle ele alır, hızlı ve etkili çözümler üretmek için çalışırız.
Şikayet ve itiraz süreçlerimiz şeffaf, adil ve tarafsızdır. Tüm geri bildirimleriniz, iyileştirme çalışmalarımızda önemli bir rol oynar ve hizmet kalitemizi sürekli artırmamıza katkı sağlar.
Şikayetlerinizi doğrudan müşteri temsilcilerimize iletebileceğiniz gibi, resmi başvuru kanallarımız üzerinden de bildirebilirsiniz. Başvurularınız en kısa sürede incelenerek, tarafınıza geri dönüş yapılacaktır.
Amacımız, karşılaştığınız sorunları en az rahatsızlıkla çözmek ve beklentilerinizi en iyi şekilde karşılamaktır.
Hakkımızda
2007 yılından bu yana kalite yönetimi alanındaki tecrübe ve birikimiyle faaliyet gösteren ERDE Kalite, ERDE Grup Şirketleri’nin bir alt kuruluşudur.
ERDE Kalite, ERDE Grup Şirketleri alt kuruluşudur. Tüm hakları saklıdır.
ZeplinGo® | Web Sitesi Tasarımı ile hazırlanmıştır.